اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۱۸۳

موقعیت خطرناک برای ستاره‌های کشتی آمریکا و روسیه در بلگراد

موقعیت خطرناک برای ستاره‌های کشتی آمریکا و روسیه در بلگراد
اتحادیه جهانی چند سالی است که با اهمیت دادن به مسابقات رنکینگ‌دار، تلاش داشته تا رویارویی ستاره‌های کشتی جهان با هم تا حد امکان در مبارزه پایانی اتفاق بیافتد تا این مسئله هیجان این مصاف و رقابت‌های جهانی و المپیک را دوچندان کند.
۱۰:۳۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

امسال اما باتوجه به نداشتن سید از سوی کشتی‌گیران روس که بعد از مسابقات جهانی 2021 اسلو، به دلیل محرومیت در مسابقات رسمی غایب بودند، این بار رقبای سنتی از دو تیم روسیه و آمریکا در هر جای جدول ممکن است با هم برخورد کنند و این اتفاق صرفا در فینال اتفاق نخواهد افتاد.

یعنی هرچند کشتی‌گیران آمریکایی رنک خوبی در اوزان دهگانه کشتی آزاد دارند، اما به دلیل نداشتن سید از سوی قهرمانان روس، مصاف کشتی‌گیران شاخص دو کشور ممکن است هر جای جدول اتفاق بیافتد، از مبارزه مقدماتی اول تا حتی فینال یک وزن.

از جذاب‌ترین مصاف‎های کشتی‌گیران دو تیم شاخص کشتی آزاد جهان، قطعا رویارویی قهرمانان دو وزن 74 و 97 کیلوگرم است.

در روسیه زائوربک سیداکوف و عبدالرشید سعدالله‌اف آخرین نفراتی بودند که به عضویت تیم ملی روسیه درآمدند. آنها با شکست مشابه 3-2 تِرمن والی‌اف و علیخان جبرئیل‌اف در مسابقه انتخابی روزهای گذشته، هرچند خیلی آماده و سرحال نشان ندادند، اما صاحب دوبنده 74 و 97 کیلوگرم تیم ملی کشورشان شدند.

کایل دِیک و کایل اسنایدر اما روز بیستم خرداد ماه در فاینال ایکس حضورشان را در مسابقات جهانی قطعی کردند. دِیک حریفش را برد اما اسنایدر باتوجه به غیبت جی‌دن کاکس ملی‌پوش شدند و حالا کشتی جهان در انتظار مصاف دِیک – سیداکوف و سعدالله‌اف – اسنایدر هستند که این بار رویارویی آنها صرفا در فینال اتفاق نمی‌افتد.

کایل دِیک سونور دمیرتاش ترک در جایگاه دوم رنکینگ 74 کیلوگرم است و اسنایدر هم رنک یک 97 کیلوگرم را از آن خود دارد. ناگفته نماند که یونس امامی و مجتبی گلیج دو ملی‌پوش ایرانی هم این قابلیت را دارند که اساسا معادلات این دو وزن را برهم بزنند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین